Het proces

Als eerste kies je jou producten die je wil bestellen. Als je ze allemaal in je winkelmand hebt zitten dan selecteer je jou verzend methode. Je hebt keuze uit Post NL, afhalen, en gratis bezorging. (let op als je dit selecteert en je woont buiten Badhoevedorp bijv Utrecht dan sturen wij later een mail waar je een andere verzend methode moet kiezen.) Als je jouw verzend methode hebt gekozen druk je op de knop doorgaan naar afrekenen.

Als je al ingelogd bent (je hebt je gegevens ook al een keer ingevoerd) dan hoef je je gegevens niet meer in te voeren . Zo niet dan moet je dat nog doen. (alles met een rode ster erbij is verplicht). Als je alles hebt ingevoerd dan kan je onderaan nog de een account aanmaken button selecteren dan wordt er gevraagd om een wachtwoord aan te maken. Als je alles hebt ingevoerd dan druk je op jouw betaal methode. Je hebt keuze uit de volgende twee keuzes: stuur mij een tikkie en bank overschrijving.

STUUR MIJ EEN TIKKIE

Afbeeldingsresultaat voor tikkie logo app

Hoe werkt dit? We gaan er van uit dat je de vorige stappen hebt gelezen en we gaan er van uit dat je dan ook akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden. Als je dit allemaal hebt gedaan druk je op bestelling plaatsen. Wij hebben je bestelling ontvangen (je hoort dan ook een mail te ontvangen) als we gezien hebben dat je voor de keuze stuur mij een tikkie hebt gekozen dan gaan wij van start met het betaal proces. Als eerste maken wij een tikkie aan met het totaal van je bestelling. Je bestelnummer is de naam van het tikkie betaalverzoek. Als wij het tikkie hebben aangemaakt dan sturen wij het naar het e-mail adres dat is opgegeven. Vanaf daar kun je de stappen volgen. Je betaalt dan met ideal.

Afbeeldingsresultaat voor ideal logo

Als eerste druk je op de link in de mail, je wordt dan doorverwezen naar tikkie.me . Dan kies je je bank. Je kan dan de stappen volgen die jouw bank vraagt. Als je alle stappen hebt gevolgd dan ben je klaar met betalen en kan je naar het kopje Betaald en Nu?

Bank overschrijving

Hoe werkt dit? We gaan er van uit dat je de vorige stappen hebt gelezen en we gaan er vanuit dat je dan ook akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden. Als je dit allemaal hebt gedaan druk je op bestelling plaatsen. Wij hebben je bestelling ontvangen (je hoort dan ook een mail te ontvangen) als je voor bank overschrijving hebt gekozen dan moet je bij je bank het totaal overmaken naar onze gegevens, die op de site en in de mail staan. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie. Pas als je betaald hebt zullen we de bestelling behandelen. Als je alle stappen hebt gevolgd kan je verder lezen bij het kopje Betaald en Nu?

Betaald en Nu?

Als je bestelling betaald is dan zullen we verder gaan met het proces. Soms staat er bij het product of hij in nabestelling is maar wat betekent dat nu? In nabestelling betekent dat het product pas bij ons bestelt word als jij het bij ons koopt. Helaas duurt de verzend tijd dan wel langer dus kan je misschien maar beter wachten tot dat hij op voorraad is, maar wat betekent dat dan? Op voorraad betekent dat wij al een hoeveelheid van het product hebben ingekocht en dus is het sneller bij jou thuis. Maar hoe werkt het verzenden?

Verzenden en retourneren

Wij verzenden alle pakketjes met Post NL behalve als je in Badhoevedorp woont dan kom ik het jou persoonlijk brengen. Als wij je pakketje hebben verstuurd dan ontvang je jou track en trace en is jouw pakket binnen 1 werkdag bij jou.

Je kan je ontvangen pakketjes niet retourneren. Zie ook de algemene voorwaarden.

Voor vragen of info: neem contact met ons op.